Misyon,Vizyon, Politika ve Değerler

MİSYON BİLDİRİMİ

Mevzuat kapsamında üyelerimize hizmet sunmak, bölgemizdeki ticaret ve sanayinin gelişiminde planlayıcı ve uygulayıcı olarak aktif rol oynamak, Güçlü lobi faaliyetleri gerçekleştirerek bölgesel, ulusal ve uluslararası iş dünyasında etkin olmak, Sosyal faaliyetler gerçekleştirerek tüm paydaş gruplarına fayda sağlamak.

VİZYON BİLDİRİMİ

Türkiye'nin en saygın odaları arasında olmak.

TEMEL DEĞERLER

-Sürekli eğitim,
-Hizmet odaklılık,
-Şeffaf ve hesap verebilirlik,
-Güvenilirlik,

Kalite Politikası:

-Hizmetlerimizi verimli ve sürdürülebilir şekilde sunmak,
-İşletmelerin gelişmesine katkıda bulunmak,
-İlgili yasal mevzuata ve mesleki kurallara uygunluktan taviz vermemek,
-Ülkemizin ve bölgemizin gelişmesine katkıda bulunmak,
-Üyelerimizin ve personelimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır.

Mali Politikamız:

-Gelirlerimizi dengeli ve verimli şekilde kullanmak,
-Gelirlerimizi riskin en az olduğu alanda değerlendirmek,
-Mali kayıtlarımızı şeffaflık ve hesap verebilirlik ilkesine göre tasarlamak,
-Mevcut kaynaklarımızı bölgemizdeki üretim ve istihdamı destekleyici yönde kullanmak,
-Stratejik plan ve yıllık iş planımızdaki faaliyetleri yıllık cari bütçeye göre yürütmek.


İletişim ve Haberleşme Politikamız:

-İletişim yöntemlerimizi sürekli geliştirmek,
-Üyelerimizle sürekli iletişim halinde olmak,
-Teknolojiyi etkin kullanmak,
-Tüm paydaşlarımıza sade ve anlaşılır şekilde ulaşmak.


İnsan Kaynakları Politikası:

-Uzman kişiyi işe alma ve elde tutmak,
-Personel ihtiyaç ve memnuniyetinin ön planda tutmak,
-Personel bilgi ve tecrübe düzeyinin sürekli arttırılması,
-Çalışanların iş verimliliğinin sürekliliğini sağlamak.


Bilgi İşlem Politikamız:

-Sistemlerimizin kesintisiz hizmet sunması,
-Bilgi güvenliğini ön planda tutulması,
-Personeli bilgi güvenliği ve sistemlerimiz konusunda sürekli eğitmek,
-Kurum imajı ve saygınlığını en üst düzeyde tutulması.


Üye İlişkileri Politikamız:

-Üyelerimize sağlanan hizmetin memnuniyet düzeyinin en üst seviyede tutulması,
-Üyelerimiz ve bölgemize ait sorunların çözümünün hızlı, uygulanabilir ve çözüm odaklı olmasının sağlanması,
-Üyelerimize güler yüzlü hizmet vermek,
-Üyelerin eğitim ihtiyaçlarını tespit etmek ve gerekli eğitimlerin yapılmasını sağlamak.

Şikâyet Politikamız:

-Öneri, istek ve şikâyetler konusunda kolay ve ulaşılabilir sistem sağlanması,
-Hizmet kaynaklı şikâyetlerin hızlı ve çözüm odaklı sonuçlandırılması,
-Şikâyetlerin değerlendirilmesinde yasal ve mevzuata dayalı uygulama ile üye beklentilerini sağlamak.


 

TOBB LOGO Logo
Akşehir GİOSB Logo
Akşehir Osb Logo
Abigem Logo
Etü Logo
Resmi Gazete Logo
Ekonomi Bakanlığı Logo
kosgeb Logo
Teknokent Logo
mevka Logo
Rekabet Kurumu Logo
Kgf Logo
Mail Listemize Katılın
Formu kullanarak mail listemize katılabilir,
yeniliklerden ve duyurulardan anında haberdar olabilirsiniz.