Şube Tescilinde İstenecek Evraklar

Şirketin merkezinin bağlı olduğu Ticaret Sicili Müdürlüğü'nden alınacak evraklar (1 ay süreli)

  • Merkez Ticaret Sicili Müdürlüğü'nden alınacak Ticaret Sicili Yönetmeliğinin 120'nci maddesine göre hazırlanmış belge (1 aylık süreyi geçmemiş olacak)
  • Merkez dosyasında mevcut anasözleşme, gazete ve diğer yapılan tüm tadil evraklarının merkez Ticaret Sicili Müdürlüğünce onaylı suretleri

Hazırlanacak evraklar;

  1. Ticaret Sicili Müdürlüğü'ne hitaben yazılmış dilekçe 1 adet
  2. Unvanını, adresini, muhasebesinin nerede tutulacağına ilişkin bilgileri içerir ve şubeyi temsil ve ilzama yetkili kişi ya da kişileri gösterir noter onaylı karar 3 adet.
  3. Şirketin şubesi unvanı altında şube müdürü ibaresi yer alan ıslak imzalı imza beyannamesi noter onaylı 1 adet.
  4. Şubeye ait kira kontratı 1 adet fotokopi
  5. Şube temsilcilerine ait nüfus cüzdanı suretleri (T.C. Kimlik No bilgisi ile Ticaret Sicili Müdürlüğü'nden Temin edilecek)
  6. Hükmi şahıs kayıt beyannamesi
YUKARIDA İSTENİLEN EVRAKLARDAN BİRER ADET ODA SİCİL SERVİSİNE AYRICA VERİLECEKTİR.  şube müdürü adına düzenlenecek imza beyannamesi ıslak imzalı olacak. ( diğer evraklarda yukarda yazdığı gibi noter onaylı olacak. fototopi evrak kabul edilmez.)
KARARLARIN ALTINDA YÖNETİM KURULUNUN T.C. NUMARALARI MUTLAKA YAZILI OLACAK.
 

TOBB LOGO Logo
Tobb Akredite Logo
Akşehir Osb Logo
Abigem Logo
Etü Logo
Resmi Gazete Logo
Ekonomi Bakanlığı Logo
kosgeb Logo
Teknokent Logo
mevka Logo
Rekabet Kurumu Logo
Kgf Logo
Mail Listemize Katılın
Formu kullanarak mail listemize katılabilir,
yeniliklerden ve duyurulardan anında haberdar olabilirsiniz.